WARUNKI REKLAMACJI

Reklamacje dotyczące Towarów

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 797 357 797.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas emailem zdjęcie produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie w mailu, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 3 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji w ciągu 3 dni. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@mwplanet.pl lub telefonicznie: +48 797 357 797. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Reklamacje dotyczące Moskitier

Zdjęcia tkanin mogą odbiegać kolorystycznie od faktycznego wzornika  widocznego na ekranie monitora. Na życzenie wysyłamy bezpłatnie próbki  materiałów. Na nasze produkty udzielamy 2 lat gwarancji. Gwarancja daje  możliwość reklamacji w przypadku, gdy obejmuje ukryte wady produktu  ujawnione w trakcie użytkowania. Kupujący może składać Sprzedawcy  reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@mwplanet.pl . W  jak najszybszym terminie odpowiemy na Państwa zgłoszenie. Sprzedający  rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

Warunkiem koniecznym przy składaniu reklamacji jest okazanie dowodu zakupu (paragon lub faktura).